طراحی ویلا به ترتیب محبوبیت

 

 

 


طراحی داخلی ویلا مدرن

در جناح چپ یک اتاق خواب مستر با حمام جداگانه، حمام و اتاق کمد وجود دارد. در جناح راست یک کابینت وجود دارد که در صورت لزوم به اتاق خواب مهمان تبدیل می شود. زمانی که کابینت حمام و توالت اختصاصی خود را دارد. از فضای مشترک اتاق نشیمن یک خروجی جداگانه از طریق هشتی به بلوک اقتصادی خانه وجود دارد. در اینجا قرار دارد: یک اتاق دیگ بخار، یک حمام اضافی و یک گاراژ برای دو ماشین.

طراحی داخلی ویلا کلاسیک
ویلا در جنگل کاج واقع شده و دسترسی خاص خود را به رودخانه دارد. این منطقه باعث ایجاد لایت موتیف اصلی در فضای داخلی طراحی ویلا شده است که شامل سه تصویر اصلی است:
1. صنوبر - خطوطی که خطوط کلی شاخه‌های صنوبر را منعکس می‌کنند، (آنها در پوشش بالشتک سقف، در نقاشی‌های روکش تخته سنگ روی دیوارها، در جهت طرح چوبی جلو مبلمان و پانل‌های دیواری و در گریل تزئینی یافت می‌شوند. از شومینه).

اتاق غذاخوری،
2. دایره های روی آب – به شکل حلقه های بزرگ از طبیعت به طراحی داخل ویلا مهاجرت کردند – سوتین، حلقه ها – آویزهای روی میز غذاخوری، به شکل دایره های آینه و میز قهوه خوری، کاسه. از حمام

طراحی آشپزخانه ویلا
،

3. سنگ های حاشیه خلیج رودخانه – بافت سنگ تا حدودی در تزئینات دیوارهای هر یک از اتاق های ویلا یافت می شود که این امکان را فراهم می کند که به تمام اتاق های ویلا به صورت تکی به یک ویژگی تبدیل شود. حالت کلی سایه آرام بخش.
یک طراحی نمونه ویلایی خانه ای نیست که همه چیز را در خود جای دهد. در عوض، طراحی ویلایی مجلل، طرحی است که امکانات رفاهی آن مالک را ناز می کند. نه تنها جذابیت شکوهمند، بلکه امکانات رفاهی در طراحی ویلا نیز باید باعث شود که مالک احساس تجملات یا خرابکاری کند.

وقتی کسی طراحی های مجلل ویلایی را در سر می پروراند، امکانات دسترسی زیادی مانند استخر، اسپا، سالن های ورزشی خانگی، آشپزخانه های پر بار و غیره را به ذهن متبادر می کند. اما چه امکاناتی وجود دارد که باعث می شود یک طراحی ویلای لوکس ارزش مورد علاقه همه را داشته باشد؟ برای طراحی ویلای شما بر اساس اولویت چه امکاناتی باید در نظر گرفته شود؟



در اینجا 10 ایده برای امکانات رفاهی در طراحی ویلا به ترتیب محبوبیت ذکر شده است که فکر می کنیم ممکن است خریداران در همه طیف ها را مجذوب خود کند.
1. پلان های طبقه باز برنده بازی است
طراحی داخلی ویلا لوکس نیست مگر اینکه دارای یک ورودی بزرگ با یک راه پله بزرگ دو طبقه و یک پلان فضای باز و بزرگ باشد. در واقع، بازسازی ساختمان پلان طبقه باز در طراحی ویلا، معیار شماره یک است که در نظرسنجی خانه لوکس در سال 2013 توسط Coldwell Banker ذکر شده است.

2. یک اقامتگاه با فناوری پیشرفته
ما نمی‌توانیم از انبوه نوآوری‌های تکنولوژیک در حال افزایش حتی در طراحی ویلا خودداری کنیم. صاحبان خانه های امروزی همه چیز را در طراحی ویلاهای خود در مورد فناوری می خواهند. بازسازی ساختمان که این روند فناوری را در طراحی ویلا ارائه می دهند، کسانی هستند که قفسه بالایی بازار املاک و مستغلات را در خود جای داده اند.

به معنای واقعی کلمه، طراحی های ویلا آنقدر پیشرفته هستند که با لمس یک دکمه روی تلفن هوشمند خود می توانید اکنون درهای خود را قفل کنید، آب و هوای خانه خود را کنترل کنید، چراغ ها را کنترل کنید و سیستم هشدار خود را کنترل کنید. و همه اینها از گوشه ای دیگر از کشور. اینها ویژگی های داخلی است که طراحی های ویلاهای لوکس امروزی ارائه می دهند.

سازندگانی که این دستگاه‌های اتوماسیون خانگی بی‌سیم را نصب می‌کنند،بازسازی ساختمان با روندهایی که کاربرد و عملکرد طراحی‌های ویلا را افزایش می‌دهند، کاملاً عمل می‌کنند. در نقطه مقابل طیف فناوری در طرح های ویلا، روند رو به رشدی برای مصالح بازیابی شده است. صاحبان خانه به طور فزاینده ای از تأثیر محیطی خود آگاه می شوند. آنها در طراحی های داخلی دوبلکس خود از مواد بازسازی شده قدیمی مانند تیرهای چوبی و درها استفاده می کنند.

Comments

Popular posts from this blog

daily news

SONEVA FUSHI MALDIVES: phenomenal resort (review)